با صابون کرمدار داو نیازی به کرم پودر نخواهی داشت!

واضح است که pH صابون با پوست ما بسیار متفاوت است، که در عوض در pH 5.5-6 (اسیدی) است، نتیجه این است که پوست تمیز شده با چنین صابونی باید زمان ببرد تا به pH طبیعی خود بازگردد و سبوم حذف شده را بازیابی کند.

بسیاری از افراد کمتر از دیگران آن را تحمل می کنند، به این معنا که پوست آنها خشک تر یا سفت تر می شود، شاید کسانی که پوست بسیار چرب دارند کمتر متوجه آن شوند.

صابون کرمدار داو مطابق با هر نوع پوستی وجود دارد.

به همین دلیل است که انتخاب با چه چیزی بدن را بشویید ذهنی است، همچنین به این دلیل که اکنون، بر خلاف پدربزرگ و مادربزرگمان، جایگزین هایی داریم.

ما استفاده از صابون قلیایی “شیمیایی” ایده خوبی نیست: کراتین توسط مواد اولیه آسیب می بیند و مو زشت، آسیب دیده، مانند یدک کش می شود.

کسانی که اغلب رنگ های شیمیایی انجام می دهند این را به خوبی درک می کنند، در واقع در دراز مدت و اگر آنها را کوتاه نکنند، موهای خود را “شکننده” می یابند.

دقیقاً به این دلیل که برای ورود رنگ به مو، پوسته های کراتینه با یک ماده قلیایی باز می شوند، در حالی که همه شامپوها و نرم کننده ها اسیدی هستند.

پس از واکنش صابونی‌سازی، تمام صابون‌های صابون به «سورفکتانت‌های آنیونی» با نام‌گذاری بین‌المللی بسیار دقیق تبدیل می‌شوند.

اگر نامی که به «-ATE» قبل از سدیم یا پتاسیم ختم می‌شود، ظاهر می‌شود، آنگاه شما در حضور صابون کلاسیک، نمک سدیم یا پتاسیم هستید.

شوینده های به دست آمده با سورفکتانت های مصنوعی، تولید شده در آزمایشگاه، هر دو از مواد خام گیاهی و غیر گیاهی، می توانند انواع مختلفی داشته باشند، آمفوتریک، آنیونی، غیر یونی، کاتیونی.

مخصوصاً شوینده های جامد را می شناسید اگر به عنوان مثال در موارد زیر وجود داشته باشد: سدیم کوکویل ایستیونات، سدیم کوکو سولفات، دی سدیم لوریل سولفوسوکسینات و غیره.