تخفیف 75 درصدی بادام درختی با پوست سبز

بادام درختی با پوست سبز یک غذای مغذی، قابل حمل و کم کربوهیدرات است که می‌توان از آن در آشپزی استفاده کرد یا آن را همانطور که هست مصرف کرد.

بادام را می توان به صورت شور، بدون نمک، خام یا بو داده خریداری کرد بادام نیز بسیار متنوع است. آنها را می توان به کره بادام، شیر بادام یا آسیاب کرد تا آرد بادام درست شود.

تحقیقات نشان می دهد که خوردن آجیل به طور منظم ممکن است به سلامت قلب و سایر فواید سلامتی کمک کند.

خوردن روزانه بادام می تواند یک انتخاب عالی باشد، زیرا پروتئین، فیبر و ریزمغذی هایی مانند ویتامین E و آهن را فراهم می کند.

بادام خام و بو داده بدون سدیم و قند است که برای افرادی که سابقه فشار خون یا دیابت دارند یا به دلایل دیگر به دنبال کاهش مصرف خود هستند حیاتی است.

بادام

به خواندن ادامه دهید تا در مورد حقایق تغذیه ای بادام و فواید بالقوه خوردن آن بیشتر بدانید.

این اطلاعات تغذیه ای، برای یک اونس بادام (28 گرم) یا حدود 24 بادام کامل، توسط USDA ارائه شده است.

یک وعده بادام 6.1 گرم کربوهیدرات می دهد. بادام منبع خوبی از فیبر است و دارای شاخص گلیسمی پایین تری نسبت به بسیاری از آجیل های دیگر است، که آن را برای افرادی که رژیم های غذایی کم کربوهیدرات دارند انتخاب خوبی می کند.

بادام غذای پرچرب است که حدود 22 درصد از مقدار توصیه شده روزانه چربی را در یک اونس تامین می کند با این حال، بیشتر چربی موجود در بادام، چربی تک غیراشباع است که خاصیت محافظت از قلب دارد.

در یک وعده بادام کمی بیش از 1 گرم چربی اشباع شده، 9 گرم چربی تک غیراشباع و 3.5 گرم چربی غیراشباع چندگانه وجود دارد.

بادام منبع خوبی از پروتئین گیاهی است که حاوی مقادیر کمی از تمام اسیدهای آمینه ضروری و غیر ضروری است در یک اونس بادام 6 گرم پروتئین وجود دارد.