حوله به عنوان طناب پرش به نظر برسد و عمل کند!

حوله به عنوان طناب پرش! مهارت های طناب زدن از مهم ترین مهارت هایی است که دانش آموزان ما می توانند تمرین کنند.

شکل حوله می تواند به راحتی تغییر کند و به همین دلیل، هنگام استفاده از آن برای تمایز آسان، گزینه های زیادی را در اختیار شما و دانش آموزانتان قرار می دهد.

از دانش‌آموزان خود بخواهید ست حوله تن پوش هنر را که به چالش بیشتری نیاز دارند، حوله‌ی کف خود را تا بزنند تا ضربه زدن یا فرود آوردن یک شی روی آن کوچک‌تر و سخت‌تر شود.

برای دانش‌آموزانی که نیاز به موفقیت بیشتری دارند، از آن‌ها بخواهید حوله‌ی کف خود را دراز کنند تا ضربه یا فرود آوردن یک شی را بزرگ‌تر و آسان‌تر کند.

دانش‌آموزان حتی می‌توانند حوله استخری نانو خود را به شکل دایره درآورند و هنگام تمرین مهارت‌های دستکاری، از آن برای فرود شیء خود در داخل آن استفاده کنند!

حوله به عنوان تشک تعادل!
تعادل مهارتی است که برای دانش‌آموزان در حین آموزش از راه دور برای P.E مناسب است.

حوله

وقتی دانش‌آموزان را مجبور به تمرین تعادل در مدرسه می‌کنید، احتمالاً از آن‌ها می‌خواهید که از تشک‌های ژیمناستیک یا تشک‌های یوگا برای ایمنی استفاده کنند و از کف سخت ورزشگاه شما کمی محافظت کنند.

در حالی که این حوله حمامی کلاه دار برای دانش آموزان در خانه در دسترس نیستند، یک حوله می تواند مکمل خوبی برای استفاده دانش آموزان باشد!

کیسه تجهیزات» که طی چند ماه گذشته به آن اضافه کرده اند. آیا هیچ یک از شما حوله را به عنوان وسیله ای در طول آموزش از راه دور استفاده کرده اید؟ شما و دانش آموزانتان چگونه از حوله استفاده کرده اید؟ در زیر نظر دهید و به اشتراک بگذارید!

یک حوله حمامی زنانه بزرگ به یکی از لوازم اصلی خانه شاگردانم تبدیل شده است “P.E.

  • منابع:
    1. 3 Creative Uses for Towels During Remote Instruction
  • تبلیغات: 
    1. مردی با روشویی ظرف پذیرایی ساخت
    2. افزایش مصرف گاز به خاطر بو کردن الکل
    3. ادعای جنجالی پوتین در مورد اغتشاشات ایران
    4. چگونه با کیسه فریزر دم کنی درست کنیم