زیبایی خود را با صابون گانودرما دکتر بیز تضمین کنید

صابون های غیر صابونی جایگزین ملایمی برای صابون سنتی هستند، در واقع آنها با روشی متفاوت در مقایسه با پاک کننده های معمولی صورت و بدن ساخته می شوند و سازگاری بیشتری با پوست دارند.

نیازی به گفتن نیست که صابون گانودرما دکتر بیز یک ماده آرایشی اساسی در روال زیبایی روزانه ما است که به ما کمک می کند تا از سلامت پوست مراقبت کنیم.

با این حال، ممکن است اتفاق بیفتد که یک شوینده بیش از حد بر روی پوست تهاجمی باشد و خطر کاهش دفاع طبیعی آن را به همراه داشته باشد.

با این حال، توقف شستشو راه حل بهینه ای نیست، به خصوص که پوست سالم در درجه اول پوست تمیز است.

بنابراین، کاری که باید انجام دهید این است که مناسب ترین صابون را برای نوع پوست خود انتخاب کنید، به خصوص اگر نوع پوست حساس یا در معرض تغییرات و تحریکات باشد.

از این نظر، صابون های غیر صابونی می توانند محصول مناسبی برای جلوگیری از خشکی و ناراحتی بیش از حد باشند، زیرا با نیازهای مختلف پوست سازگار می شوند.

آنها همچنین SynDet از انگلیسی Synthetic Detergents یا مواد شوینده مصنوعی نامیده می شوند، که به این معنی نیست که آنها نسبت به صابون های معمولی کمتر “طبیعی” یا “سالم” هستند.

در واقع، فرمولاسیون آنها به گونه ای است که بسته به نوع پوستی که محصول برای آن در نظر گرفته شده است، اجازه می دهد PH اسیدی کم و بیش به دست آید.

اما برای درک دقیق نحوه عملکرد صابون های غیر صابونی، دانستن برخی از ویژگی های اساسی پوست ضروری است.

پوست بیرونی ترین و بزرگترین اندام بدن انسان است و از بافت ها و اندام های زیرین محافظت می کند.

پوست علاوه بر اینکه به عنوان یک سپر عمل می کند، وظایف بسیار دیگری از جمله تنظیم دما، جذب مواد مفید مانند اکسیژن، کنترل تبخیر مایعات و البته حساسیت بر عهده دارد که به درک خودمان کمک می کند.