ساخت چاقو شکاری رمبو با پنبه امکان پذبر است

AKTI از زمان آغاز به کار خود در تلاش برای آموزش جوانان در زمینه لذت بردن ایمن از چاقو شکاری رمبو برجسته بوده است. بیلب مشاهده می کند که به محض اینکه کودک شروع به کمک به ظروف یا غذا خوردن با چاقو می کند، زمان خوبی است که با او در مورد ایمنی و مراقبت از چاقو صحبت کنید.

AKTI همچنین تاکید می کند که هر یک از والدین باید تصمیم بگیرند که چه زمانی مناسب است که به فرزندشان اجازه دهند تا چاقوها را در دست بگیرد و از آنها مراقبت کند.

بیلب خاطرنشان کرد: «یکی از اولین کارهایی که AKTI به عنوان یک سازمان انجام داد، انتشار جزوه ای با عنوان «اولین چاقوی من» برای کمک به آشنا کردن جوانان با فعالیت های خارج از منزل و استفاده ایمن از چاقو بود.

«AKTI با بنیاد گوزن قاطر و M.U.L.E.Y آنها همکاری کرده است. برنامه ای برای آشنایی بیشتر جوانان با کاربرد چاقو و استفاده ایمن و نگهداری مناسب. “اولین چاقوی من” دوباره طراحی شد و بیش از 15000 نسخه توسط بنیاد آهو قاطر توزیع شده است. در وب‌سایت AKTI به‌صورت PDF در دسترس است یا ممکن است با تماس با ما، نسخه‌های چاپی آن را بدون هزینه درخواست کنید.»

مدل Camp Case در کارد و چنگال شپرد هیلز موفقیت آمیز بوده است و تجربه یادگیری را در فضایی امن و سرگرم کننده فراهم می کند، در حالی که جوانان با متخصصان در این زمینه و با اعضای خانواده خود تعامل دارند.

رید گفت: «این برنامه در جشن سالانه Case Celebration در Ozarks برگزار می‌شود، و این جلسه توسط متخصصان و علاقه‌مندان به کیس نایف آموزش داده می‌شود. جوانان اصول اولیه چاقو مانند ایمنی، ساخت چاقو، انواع مواد دسته، نام‌های الگو، “دوست‌یابی” با چاقوی مورد، جمع‌آوری و غیره را می‌آموزند.