ظروف چینی یا سرامیک کدام بهتر است؟

آیا تا به حال به تفاوت ظروف چینی و سرامیکی فکر کرده اید؟ حتی بسیاری از مردم فکر می کنند که هیچ تفاوتی وجود ندارد، اما حقیقت این است که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. انتخاب بهترین گزینه برای شما تصمیمی است که باید زمانی که ویژگی های هر یک را شناختید، بگیرید. هر دو فرآیند تولید تقریبا مشابهی دارند، اما با تفاوت هایی که منجر به نتایج متفاوتی می شود.

در آن یادداشت برخی از ویژگی های ظروف چینی و سرامیک و ظروف مسی را به شما می گوییم تا بتوانید آنها را تشخیص دهید و بهترین را برای خود انتخاب کنید.

ظروف سرامیکی
سرامیک یکی از پرکاربردترین مواد برای ظروف غذاخوری است. اینها با خاک رس ضخیم در دمای پایین تر از آنهایی که با چینی استفاده می شوند ساخته می شوند. نتیجه نهایی یک ماده متخلخل و سنگین با سختی کمتر است.

یکی از معایب اصلی این مواد این است که به مرور زمان با استفاده از کارد و چنگال خراشیده می شود که می تواند روی بهداشت و ظاهر کلی ظروف تاثیر بگذارد. با این حال، می توانید ظروف سرامیکی را با کیفیت و قیمت متفاوت پیدا کنید.

دلیل اینکه آنها سرامیک را به عنوان متریال ظروف خود انتخاب می کنند این است که هزینه آن بسیار کمتر از چینی است و روکش های بسیار زیبایی پیدا می شود. آنها برای کافه های کوچک، شیرینی فروشی ها و نانوایی ها با سبکی جوان پسند و غیررسمی ایده آل هستند.

آرکوپال فرانسه

ظروف چینی
پرسلن در اصل در چین ساخته شده است، به همین دلیل وقتی به چینی مرغوب اشاره می شود، به آن می گویند، اگرچه در کشور دیگری ساخته شده است، این نام به شکل تولید صنایع دستی اشاره دارد. در واقع، کارخانه های اصلی چینی فعلی در اروپا و به طور خاص در آلمان، فرانسه و انگلیس قرار دارند.

ظروف چینی و آرکوپال ویکتوریا در معرض دما و فشار بسیار بالایی قرار دارند. بر خلاف سرامیک، ماده اولیه آن خاک رس است که سطحی ریزتر و درخشان‌تر ایجاد می‌کند.

بسته به دکوراسیون مورد استفاده، چینی ها و  را می توان به سه نوع طبقه بندی کرد:

نقاشی دستی که علاوه بر دیدن جزییات قلم مو های هنرمند، نقش برجسته ای را می توان در آن مشاهده کرد. این ظروف به دلیل انحصاری بودن طرح هایشان بهترین هستند.
تزئین شده، در این نوع ظروف، هنرمند از یک الگو برای تزئین قطعات استفاده می کند و تنها نگران بازتولید رنگ های مربوطه در نقاشی است.
کالکئو مقرون به صرفه ترین نوع ظروف چینی است زیرا دکوراسیون با استفاده از برگردان های تخصصی انجام می شود.
این نوع ظروف دارای نتیجه نهایی ظریف و ظریفی است که آن را به ماده انتخابی رستوران ها و هتل های سنتی تبدیل می کند.

آیا ظروف چینی در برابر ماشین ظرفشویی نیز مقاومت می کنند؟
ما در به توسعه فناوری با بالاترین کیفیت از نظر ماشین ظرفشویی اهمیت می دهیم، و مطمئن می شویم که هر یک از تجهیزات ما نتایج شستشوی عالی را در حین مراقبت از ظروف شما ارائه می دهد.

ماشین های ظرفشویی ما تضمین می کنند که ظروف سرامیکی و چینی خود را با چرخه های ملایم خاص خود برای قطعات شکننده حفظ می کنید.

صرف نظر از جنس، سختی یا شکنندگی ظروف ظروف و ظروف شیشه ای خود، با قادر خواهید بود نتایج شستشوی بهینه و سطحی از درخشندگی را به دست آورید که با شستشوی بی عیب و نقص برجسته و بهترین احساس کیفیت را به شما بدهد.