عرضه بهترین مارک ظروف چینی

بهترین برند ها و مارک ها در زمینه ظروف چینی کدامند؟ آیا می توانیم روی کیفیت کالای ایرانی حساب کنیم؟ عرضه انواع ظروف چینی توسط چه مکان هایی انجام می گیرد؟
در بازار با مارک ها و برند های زیادی مواجه می شوید که هر کدام مخصوص شرکت و کشور خاصی است. به عنوان نمونه می توان ظروف زرین و مقصودی را نام برد که منحصر به ایران هستند. خوشبختانه در ایران شرکت های قدری در زمینه طراحی و تولید انواع ظروف چینی فعال می باشند که هر کدام برای خود آوازه ای دارند. در این جا می خواهیم چند نمونه از این شرکت ها را معرفی کنیم.

شرکت زرین ایران

شرکت زرین یکی از افتخارات ایران در زمینه تولید ظروف چینی محسوب می شود. این شرکت توانسته است ظروفی را تولید کند که در دنیا اثبات شده هستند و به کشور های بسیار بزرگ اورپایی مانند آلمان، هلند، فرانسه، اسپانیا، سوئد و … صادر می شوند.

شرکت توس چینی مشهد

علاوه بر شرکت زرین ایران که دارنده مقام اول صادرات ظروف در خاورمیانه است شرکت توس مشهد هم دومین و بزرگترین شرکت سازنده در دنیا و ایران می باشد. این شرکت محصولات با کیفیت خود را به جهان صادر می کند و با اقبال عمومی رو به رو شده است. ظروف چینی آشپزخانه، طرح دکوری، کودکانه، هتلی و تبلیغاتی پنج گروه متفاوت ساخت ظروف چینی می باشد که به وسیله این شرکت ها با نهایت دقت و ظرافت تولید می شوند.

نمایندگی ها و فروشگاه های زیادی ظروف چینی ایران را با بهترین قیمت عرضه می کنند.

منبع: بازار لوازم خانگی ایران