لامپ ال ای دی بدون ضمانت که نور خورشید را در خود ذخیره می کند

لامپ ال ای دی بزرگ amazonbasics اینها لامپ های ال ای دی کلاسیک هستند، لامپ های “معمولی” در بازار یافت می شوند و در خانه های ما گسترده ترین هستند.

هر دو دارای شیشه مات یا مات و اتصال مارپیچی هستند، بنابراین در محفظه های در نظر گرفته شده برای لامپ های رشته ای قدیمی قرار می گیرند.

لامپ ال ای دی بدون ضمانت در فروشگاه های زیادی عرضه می شود و قابل تهیه است.

سوکت E27 (که اغلب سوکت بزرگ نامیده می شود) عموماً برای لامپ های سقفی یا فضای باز است.

در حالی که سوکت E14 (که سوکت کوچک نیز نامیده می شود) در لامپ لوسترها، لامپ های رومیزی یا حمام (آینه) یافت می شود.

عدد 14 و 27 به قطر اتصال لامپ اشاره دارد، بنابراین اگر باید مواردی را که قبلاً دارید جایگزین کنید، می توانید عبارت روی لامپ را جستجو کنید و اگر وجود نداشت، می توانید اندازه لامپ را اندازه گیری کنید.

قطر ضمیمه با خط کش، با توجه به اختلاف بین 1.4 سانتی متر و 2.7 سانتی متر، احتمال اشتباه حداقل است.

آنها منابع روشنایی هستند که دارای یک ردیف داخلی LED، با وات، لومن و رنگ های مختلف هستند و در محفظه های نئون “قدیمی” قرار می گیرند، زیرا آنها یک سوکت دارند: رایج ترین آنها T8 است که حمله مورد استفاده است.

در ایتالیا برای نئون های قدیمی، اما ممکن است موارد متفاوتی نیز وجود داشته باشد.

برای انتخاب به موارد زیر توجه کنید:

ساقه، درست مانند سایر محصولات، لازم است بررسی شود که ساقه درست است و با آنچه قبلاً داریم سازگار است.

توجه داشته باشید که گاهی اوقات می توان لوله LED را بدون دخالت روی سیستم نصب کرد، در حالی که در موارد دیگر لازم است با برقکار تماس بگیرید زیرا اصل کار LED با لامپ فلورسنت متفاوت است.

به همین دلیل گاهی اوقات لازم است یک مداخله کوچک روی چراغ سقفی (برای لوله های سقفی) انجام شود تا لوله LED با نئون قدیمی سازگار شود، با این حال، جراحی ساده و کم هزینه است.