نقشی که شال نخی ساده در اجتماع دارد

Gülsün Öner عزیز، بنیانگذار برند TheFAD.co، کارآفرینی است که لوازم جانبی مورد استفاده روزمره مانند روسری، شال و روسری را با فرمول های فراکتال در مثلث مد، هنر و علم طراحی می کند.

یکی از ساده ترین راه ها برای ارائه ظاهری شیک، استفاده از روسری و شال نخی ساده است، حتما باید آن را با مدل و رنگی در کمد خود داشته باشید که لباس شما را شیک کند.

آنها جزء جدایی ناپذیر لباس شما هستند و حال و هوای لباس شما را تغییر می دهند.

اونر، که اولویت را به زنان شاغل می‌دهد، با این جمله شروع می‌کند که روسری، شال یا روسری شخصیت متفاوتی به پوشنده می‌افزاید.

من در Old Foça، یکی از شهرهای زیبای دریای اژه به دنیا آمدم، من از دانشگاه آنادولو، گروه اقتصاد فارغ التحصیل شدم.

پس از بیش از 20 سال کار در بخش دولتی، پس از تولد پسرم مدتی از زندگی کاری خود فاصله گرفتم.

پس از آن به دلیل درک مسئولیت اجتماعی به عنوان عضوی از هیئت مدیره در انجمن های مختلف زنان نقش فعالی را بر عهده گرفتم و همچنان با کمال میل به این مطالعات ادامه می دهم.

در حالی که این مطالعات ادامه داشت، تمایل به بازگشت به زندگی تجاری فعال همیشه در من وجود داشت.

بنابراین، به جای بازگشت به زندگی تجاری شرکتی، می خواستم ایده کسب و کار را تحقق بخشم که در آن بتوانم آن را به یک حوزه تجاری حرفه ای تبدیل کنم و در عین حال خودم را بهتر بیان کنم، خوشحال باشم، منفعت اجتماعی مطابق با ارزش ها ایجاد کنم.

من به آن ایمان دارم و شروع کردم به پایه گذاری برند خود که اکنون دارم.

TheFAD.co که من از کلمات fashion art design ایجاد کردم و همچنین به معنای روند مد است.

یک برند هنری پوشیدنی است که اکسسوری هایی را برای استفاده روزمره مانند شال، روسری، روسری و کیمونو با فرمول های فراکتال در مثلث مد، هنر و علم طراحی می کند.