نوشیدن چای پر سفید موجب جلوگیری از آلزایمر می شود

چای پر سفید طعم ملایم و لیمویی دارد و برای سلامتی شما مفید است نوشیدن چای خاصیت ارتجاعی رگ های بدن ما را بهبود می بخشد.

سفتی در شریان ها یکی از دلایل اصلی مشکلات سلامتی شدید مانند بیماری قلبی، سکته مغزی و اختلال عملکرد شناختی است. سرخرگ های سفت جریان خون صاف را در بدن قطع می کنند علاوه بر این، پمپاژ خون را برای قلب چالش برانگیز می کند.

چای بادرنجبویه باعث نرمی و لطافت پوست می شود پوست با افزایش سن شروع به از دست دادن خاصیت ارتجاعی خود می کند.

چای بادرنجبویه حاوی آنتی اکسیدان هایی است که برای پوست مفید هستند پوست را تغذیه می کند و آن را سالم و عاری از سموم نگه می دارد.

نوشیدن چای بادرنجبویه به مدت یک ماه محتوای آنتی اکسیدانی بدن را افزایش می دهد علاوه بر این، DNA را از استرس اکسیداتیو و آسیب ناشی از آن محافظت می کند که بر DNA و سایر اجزای ضروری سلول تأثیر منفی می گذارد.

می توانید چای گل رز را با استفاده از میوه گیاه رز تهیه کنید سرشار از ویتامین C است که خاصیت آنتی اکسیدانی دارد آنتی اکسیدان ها با رادیکال های آزاد موجود در بدن مبارزه می کنند و از هر گونه بیماری مزمن جلوگیری می کنند.

چای

چای رز هیپ دارای خواص ضد التهابی است طبق مطالعات، چای گل رز التهاب را در آرتریت روماتوئید و استئوآرتریت کاهش می دهد التهاب و علائم مرتبط با آن مانند درد شدید و غیره را کاهش می دهد.

خواص ضد التهابی و آنتی اکسیدانی گل رز همچنین به جلوگیری از پیری پوست کمک می کند آنتی اکسیدان ها درخشش طبیعی پوست را حفظ می کنند.

چین و چروک های صورت را کاهش می دهد و خاصیت ارتجاعی آن را افزایش می دهد همچنین پوست را هیدراته نگه می دارد.

می توانید چای گل ساعتی را از گل ها ساقه ها و برگ های گیاه گل ساعتی درست کنید.

استفاده از چای گل ساعتی به کاهش اضطراب و بهبود خواب کمک می کند مطالعات نشان می دهد که مصرف چای گل ساعتی به مدت یک هفته کیفیت خواب را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

تحقیقات نشان می دهد که مصرف گل ساعتی همراه با کلونیدین به کاهش علائم روانی ترک مواد افیونی کمک می کند.