کشف عروسک بافتنی دست ساز که حاوی 3 کیلو مواد مخدر بود

در سال 2007، عروسک Goodreau از ایالات متحده ظاهر شد، در قرن بیست و یکم، زیبایی ها به طور غیرعادی احیا می شوند، به نظر می رسد یک حرکت انسانی وجود ندارد که نتوانند آن را تکرار کنند.

عروسک بافتنی دست ساز نوعی از بهترین عروسک ها است که محبوبیت زیادی دارد.

با این حال، عروسک های چوبی ساده در خاطرات ساکنان کشورهای مختلف در مورد دوران کودکی (خود او، به ویژه مادربزرگ ها و مادربزرگ ها) ظاهر می شوند.

به لطف شواهد مستند، می توان تصور کرد (در صورت تمایل – تکرار) آنچه برخی از اعضای خانواده بزرگ “دختر” داشتند، عروسک های چوبی و اسباب بازی های دیگر باعث شهرت سه منطقه روسیه شد.

اولین مورد مربوط به استان های Arkhangelsk و Vologda است (انواع مشخصه: بت های نوردیک باستان، اسب ها، یک زن-عروسک و غیره).

دومین استان نیژنی نووگورود است، او استاد معروف کنده کاری، “lokkarstvom” است، اما نه تنها، آیا می توان خانم گورودتسکی، ماتریوشکای سمنوف، اسب های زردی که فئودوسیفسکی کشیده را فراموش کرد؟

معروف ترین تولید کننده اسباب بازی های چوبی روسی سرگیف پوساد با محیط اطرافو در مورد انواع عروسک ها.

در 27 کیلومتری شهر، در روستای بوگورودسکویه، از زیر دستان ماهرانه استادان، چهره هایی از زنان باشکوه وجود دارد – اینها “احمق” هستند (نقاشی خیلی رنگارنگ نیست).

هوسارها، کشیشان، راهبان، مردان کوشا، اسب‌های آماده به شیار کردن، تصاویر فراوانی در بوگورودسکوی بازی می‌کنند که در این یا آن طرح ترکیب شده‌اند.

گاهی اسباب بازی ها جان می گیرند (حرکت می کنند).

در قرن شانزدهم، ساعتی با فنر ظاهر شد، ساعت ساز و مکانیک پیر ژاکه دروز، دقایق و ساعت ها را با آواز خواندن پرندگان و نواختن موسیقی خلق کرد، او همچنین به تولید خودکار علاقه مند شد.

اسباب بازی های شگفت انگیز مردم را به طرز شگفت انگیزی یادآوری کردند، سه عروسک مکانیکی با درجه بالایی از کاردستی متمایز شدند: «کاتب»، «نقاش‌نویس» و «موسیقیدان».