کشمش پلویی برتر در سطوح فردی و درک عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت روان انجام می‌دهد

یافته‌ها در مورد کشمش پلویی چمنی به این نتیجه رسیدند که هر چه سن حاملگی کمتر باشد، کنترل بازدارندگی کودک نوپا پایین‌تر است و احتمال اینکه این کودکان در هشت سالگی مهارت‌های توجه ضعیف و پیشرفت تحصیلی پایین‌تری داشته باشند، بیشتر می‌شود.

جولیا جیکل، نویسنده اصلی این مطالعه و پژوهشگر افتخاری در دانشگاه وارویک و استادیار مطالعات کودک و خانواده در دانشگاه تنسی، ناکسویل، گفت: «این یافته جدید یک قطعه کلیدی در پازل کوتاه‌مدت طولانی‌مدت است.

دانشگاهیان بر این باورند که توانایی تشخیص زودهنگام مشکلات شناختی در مورد کشمش تیزابی می‌تواند منجر به توسعه آموزش تخصصی و مناسب برای کمک به جلوگیری از موفقیت این کودکان در مدرسه و بعداً در بزرگسالی شود.

کشمشپروفسور ولکه در دانشگاه وارویک، دپارتمان روان‌شناسی و دانشکده پزشکی وارویک مستقر است که تحقیقاتی را در زمینه‌هایی از جمله کشمش پلویی برتر در سطوح فردی، خانوادگی و اجتماعی، و درک عوامل اجتماعی-فرهنگی و محیطی تعیین‌کننده سلامت روان انجام می‌دهد.

پانصد و پنجاه و هشت کودک متولد شده در هفته 26 تا 41 بارداری به عنوان بخشی از تحقیقات طولی تعریف شده جغرافیایی آینده نگر در آلمان مورد مطالعه قرار گرفتند.

توانایی کنترل مهاری کودکان نوپا در 20 ماهگی مشاهده شد.

در 8 سالگی،کشمش پلویی آفتابی با  توجه و توانایی های تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفت.

  • منابع:
    1. Can a Raisin Predict Your Toddler’s Future Academic Ability
  • تبلیغات: 
    1. میزان تولید میگو دریایی در ده سال اخیر
    2. راز زنی که با کلاهبرداری از ثروتمندان میلیاردر شد
    3. طرز تهیه بهترین غذا ها با برنج
    4. برق انداختن دندان با استفاده از سرکه